dimarts, 25 de novembre del 2014

CONTROLS D' AQUEST MES

El darrer cap de setmana va haver hi un control a Benicarló, on vaig tindre unes sensacions prou negatives ja que havia estat lesionada de l'esquena i el entrenaments no hi anaven be. A pesar de tot això no vaig pujar molt el meu temps ja que no el baixava des de feia un any, vaig nadar el 800 lliures  (una prova de les mes llargues ) i els 100 estils.
Aquest cap de setmana tinc el segon control i vaig en mes ganes que el passat, ja que estic entrenant millor que la setmana passada , dons espere que me surtiga millor. En aquest nadare els 50 lliures i els 200 lliures ,són proves que no me interesen molt pero que s'han de millorar,i aixina estar ja preparades totalment de ánims per a el trofeu a finals de mes, ja que es un del trofeus mes importants amb  finals i semifinals, això m'ajudara per a estar preparada per al autonómic i alli donar-lo tot.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada