dimecres, 12 de novembre del 2014

UN TROSSET DE LA MEUA VIDA ..

Avui m'he alçat i he dit "Anem a dedicar-li una entradeta al menudet de la casa "

El any passat per a el aniversari del meu germanet menudet, ma mare i mon pare, després de que mon pare es negara al principi , mos van regalar un gos d'aigua (ja que són els únics que pots tenir), quan el vaig veure era tan menudet, domès tenia dos dies de nascut , ara que ja te un anys i mig esta super majoret.

És de pèl rull, negre amb taquetes blanques també te dibuixats una especie de botetes blanques. Esta en els ossos perquè es d'aquestos que tenen que fer molt de esforç ja que si no donen per sac, sempre que puc els passege una horeta o mon anem a córrer , son unes de les activitats que mes li agraden , també li encanta que li llancem la pilota per a que ell puga donar-li amb el morro .

Abans el  portàvem al parc de gossos, però desprès com vam veure que no jugava ni res perquè tenia por als gossos vam decidir no anar .

És un poruc , però molt mimòs , ell sempre esta damunt teva inclòs a vegades tel pots trobar llitat al teu costat dormin en el sofà apollat al coixí .

Ara mateixa no podria viure sense ell , perquè estic acostumada a ell , i a mes de wue es el millor amic i el que sempre et serà fel, encara que siga molt pesat de vegada en tant .

M'agradaria que mon pare poguera veure lo majoret que esta i lo molt que el estranye , perquè des de aquell moment res a tornat a ser com abans, ni o acabara sent .

Axi vos deixo una boto de "KAS", el meu millor amic ..






1 comentari: